Technický dozor objednatele a výkon činnosti koordinátora BOZP pro stavbu „Zámek Dobříš – Revitalizace zámecké oranžerie a Francouzského parku“ - Část II – Výkon činnosti koordinátora BOZP

Tato stránka zobrazuje detailní informace o veřejné zakázce Technický dozor objednatele a výkon činnosti koordinátora BOZP pro stavbu „Zámek Dobříš – Revitalizace zámecké oranžerie a Francouzského parku“ - Část II – Výkon činnosti koordinátora BOZP zadávané zadavatelem Colloredo-Mannsfeld spol. s r.o.. K zakázce jsou zpravidla připojeny další informace a soubory jako např. výzva k podání nabídky, zadávací dokumentace, kvalifikační dokumentace, dodatečné informace apod.

Zadavatel veřejné zakázky

Název zadavatele veřejné zakázky

Colloredo-Mannsfeld spol. s r.o.

Základní údaje o zakázce

Název veřejné zakázky

Technický dozor objednatele a výkon činnosti koordinátora BOZP pro stavbu „Zámek Dobříš – Revitalizace zámecké oranžerie a Francouzského parku“ - Část II – Výkon činnosti koordinátora BOZP

Předmět veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky je výkon činnosti technického dozoru stavebníka (dále jen „TDI“) a koordinátora bezpečnosti a ochrany zdraví při práci (dále jen „koordinátor BOZP“) při realizaci projektu „Zámek Dobříš – Revitalizace zámecké oranžerie a Francouzského parku“ (dále jen „projekt“) a to v průběhu realizace všech stavebních částí projektu (tedy revitalizaci zámecké oranžerie, opravě opěrných zdí a drobné architektury ve Francouzském parku, obnově technické infrastruktury ve Francouzském parku a automatického závlahového systému – dále jen „stavební části projektu“), přičemž předpokládaná doba poskytování služeb TDI a koordinátora BOZP je od července 2018 do února roku 2020.
Veřejná zakázka je spolufinancována z prostředků Evropské unie v rámci Integrovaného regionálního operačního programu, registrační č. projektu CZ.06.3.33/0.0/0.0/15_015/0000359.
Stavební práce v rámci realizace projektu budou spočívat v revitalizaci zámecké oranžerie, opravě opěrných zdí a drobné architektury ve Francouzském parku, obnově technické infrastruktury ve Francouzském parku a realizaci automatického závlahového systému. Stavební práce budou prováděny na objektech a plochách, které jsou předmětem památkové ochrany dle zákona č. 20/1987 Sb., o státní památkové péči, v platné znění. Předpokládané investiční náklady stavebních prací činí cca. 70 mil. Kč bez DPH.

Výkon služeb koordinátora BOZP bude spočívat zejména v:
- předání zadavateli přehledu právních předpisů BOZP vztahujících se ke stavebním částem objektu,
- předání zadavateli informací o rizicích a další potřebné podklady,
- předání informací o bezpečnostních a zdravotních rizicích, které se dotýkají činností na stavbě zhotovitelům stavebních částí projektu,
- zabezpečení, aby plán BOZP obsahoval, přiměřeně povaze a rozsahu příslušné stavební části projektu a místním a provozním podmínkám stavenišť, údaje, informace a postupy zpracované v podrobnostech nezbytných pro zajištění BOZP a aby byl odsouhlasen a podepsán zhotovitelem příslušné stavební části projektu (popř. se všemi zhotoviteli);
- zpracování plánu BOZP dle § 15 odst. 2 zákona č. 309/2006 Sb., o zajištění dalších podmínek bezpečnosti a ochrany zdraví při práci,
- provádění kontroly pracovišť se zaměřením na dodržování BOZP dle zákona č. 309/2006 Sb.;
- svolávání a řízení kontrolních dnů k dodržování plánů BOZP za účasti zhotovitelů stavby;
- kontrole, zda zhotovitelé příslušných stavebních částí projektu dodržují plán a projednávání se zhotoviteli příslušných stavebních částí projektu přijetí opatření k zjištěným nedostatkům;
- provádění zápisů z kontrolních dnů k dodržování plánu BOZP o zjištěných nedostatcích v bezpečnosti a ochraně zdraví při práci na staveništi a navrhovaných opatření vedoucích k odstranění nedostatků;
- aktualizaci plánu BOZP během postupu jednotlivých stavebních částí projektu;
- podání oznámení o zahájení prací oblastnímu inspektorátu práce (po předání plné moci zadavatelem).

Přesný popis realizovaných stavebních částí projektu je uveden v příloze č. 1 této výzvy. Stavební práce budou prováděny za plného provozu zámku Dobříš.
Pro vyloučení pochybností zadavatel uvádí, že v rámci přílohy č. 1 – PD – Závlahový systém je v rámci výkazu výměr relevantní pouze karta č. 032 – Automatický závlahový systém.

Poznámka

Veřejná zakázka je spolufinancována z prostředků Evropské unie v rámci Integrovaného regionálního operačního programu, registrační č. projektu CZ.06.3.33/0.0/0.0/15_015/0000359.

Výše skutečně uhrazené ceny v roce 2018 v Kč bez DPH: 52 776,65 (63 860,00 Kč vč. DPH).
Výše skutečně uhrazené ceny v roce 2019 v Kč bez DPH: 116 110,20 (140 493,34 Kč vč. DPH).

Evidenční údaje o zakázce

Identifikátor zakázky

P18V00000008

Podrobná charakteristika zakázky

Druh veřejné zakázky podle předmětu

Služby

Místo plnění veřejné zakázky

Území obce Dobříš, Zámek Dobříš, k. ú. Dobříš, p. p. č. 294, 296/1, 296/2, 384/1, 398, 402, 403, 424/1, 2448/1, 2449/1, 2484, nebude-li zadavatelem určeno jinak.

Předpokládaná hodnota veřejné zakázky

200000,- bez DPH

Smluvní hodnota veřejné zakázky

190000,- bez DPH (229 900,- s DPH)

Druh zadávacího řízení

Zakázka malého rozsahu

Stav zadávacího řízení

Veřejná zakázka byla zadána

Lhůty veřejné zakázky

Datum zahájení veřejné zakázky

10. 7. 2018

Lhůta pro podání nabídek

23. 7. 2018, 10:15:00 hodin

Kontakty veřejné zakázky

Kontakty pro předmětnou veřejnou zakázku

Název kontaktního subjektu: JUDr. Tomáš Nevečeřal, advokát

Jméno a příjmení kontaktní osoby: Natálie Macháčková

Kontaktní e-mail: natalie.machackova@akjsn.cz

Kontaktní telefon: +420 224 283 733

Informace a soubory k veřejné zakázce

Níže uvedené tabulka zahrnuje připojené informace a soubory k veřejné zakázce Technický dozor objednatele a výkon činnosti koordinátora BOZP pro stavbu „Zámek Dobříš – Revitalizace zámecké oranžerie a Francouzského parku“ - Část II – Výkon činnosti koordinátora BOZP.

(c) 2010 - 2022 Chráněno právními předpisy l Profil zadavatele l Veřejné zakázky l Přístupnost webu l Sitemap