Technický dozor objednatele a výkon činnosti koordinátora BOZP pro stavbu „Zámek Dobříš – Revitalizace zámecké oranžerie a Francouzského parku“ - Část II – Výkon činnosti koordinátora BOZP
Tato stránka zobrazuje detailní informace o veřejné zakázce Technický dozor objednatele a výkon činnosti koordinátora BOZP pro stavbu „Zámek Dobříš – Revitalizace zámecké oranžerie a Francouzského parku“ - Část II – Výkon činnosti koordinátora BOZP zadávané zadavatelem Colloredo-Mannsfeld spol. s r.o.. K zakázce jsou zpravidla připojeny další informace a soubory jako např. výzva k podání nabídky, zadávací dokumentace, kvalifikační dokumentace, dodatečné informace apod.
Zadavatel veřejné zakázky
Název zadavatele veřejné zakázky
Colloredo-Mannsfeld spol. s r.o.
Základní údaje o zakázce
Název veřejné zakázky
Technický dozor objednatele a výkon činnosti koordinátora BOZP pro stavbu „Zámek Dobříš – Revitalizace zámecké oranžerie a Francouzského parku“ - Část II – Výkon činnosti koordinátora BOZP
Předmět veřejné zakázky
Předmětem veřejné zakázky je výkon činnosti technického dozoru stavebníka (dále jen „TDI“) a koordinátora bezpečnosti a ochrany zdraví při práci (dále jen „koordinátor BOZP“) při realizaci projektu „Zámek Dobříš – Revitalizace zámecké oranžerie a Francouzského parku“ (dále jen „projekt“) a to v průběhu realizace všech stavebních částí projektu (tedy revitalizaci zámecké oranžerie, opravě opěrných zdí a drobné architektury ve Francouzském parku, obnově technické infrastruktury ve Francouzském parku a automatického závlahového systému – dále jen „stavební části projektu“), přičemž předpokládaná doba poskytování služeb TDI a koordinátora BOZP je od července 2018 do února roku 2020.
Veřejná zakázka je spolufinancována z prostředků Evropské unie v rámci Integrovaného regionálního operačního programu, registrační č. projektu CZ.06.3.33/0.0/0.0/15_015/0000359.
Stavební práce v rámci realizace projektu budou spočívat v revitalizaci zámecké oranžerie, opravě opěrných zdí a drobné architektury ve Francouzském parku, obnově technické infrastruktury ve Francouzském parku a realizaci automatického závlahového systému. Stavební práce budou prováděny na objektech a plochách, které jsou předmětem památkové ochrany dle zákona č. 20/1987 Sb., o státní památkové péči, v platné znění. Předpokládané investiční náklady stavebních prací činí cca. 70 mil. Kč bez DPH.
Výkon služeb koordinátora BOZP bude spočívat zejména v:
- předání zadavateli přehledu právních předpisů BOZP vztahujících se ke stavebním částem objektu,
- předání zadavateli informací o rizicích a další potřebné podklady,
- předání informací o bezpečnostních a zdravotních rizicích, které se dotýkají činností na stavbě zhotovitelům stavebních částí projektu,
- zabezpečení, aby plán BOZP obsahoval, přiměřeně povaze a rozsahu příslušné stavební části projektu a místním a provozním podmínkám stavenišť, údaje, informace a postupy zpracované v podrobnostech nezbytných pro zajištění BOZP a aby byl odsouhlasen a podepsán zhotovitelem příslušné stavební části projektu (popř. se všemi zhotoviteli);
- zpracování plánu BOZP dle § 15 odst. 2 zákona č. 309/2006 Sb., o zajištění dalších podmínek bezpečnosti a ochrany zdraví při práci,
- provádění kontroly pracovišť se zaměřením na dodržování BOZP dle zákona č. 309/2006 Sb.;
- svolávání a řízení kontrolních dnů k dodržování plánů BOZP za účasti zhotovitelů stavby;
- kontrole, zda zhotovitelé příslušných stavebních částí projektu dodržují plán a projednávání se zhotoviteli příslušných stavebních částí projektu přijetí opatření k zjištěným nedostatkům;
- provádění zápisů z kontrolních dnů k dodržování plánu BOZP o zjištěných nedostatcích v bezpečnosti a ochraně zdraví při práci na staveništi a navrhovaných opatření vedoucích k odstranění nedostatků;
- aktualizaci plánu BOZP během postupu jednotlivých stavebních částí projektu;
- podání oznámení o zahájení prací oblastnímu inspektorátu práce (po předání plné moci zadavatelem).
Přesný popis realizovaných stavebních částí projektu je uveden v příloze č. 1 této výzvy. Stavební práce budou prováděny za plného provozu zámku Dobříš.
Pro vyloučení pochybností zadavatel uvádí, že v rámci přílohy č. 1 – PD – Závlahový systém je v rámci výkazu výměr relevantní pouze karta č. 032 – Automatický závlahový systém.
Poznámka
Veřejná zakázka je spolufinancována z prostředků Evropské unie v rámci Integrovaného regionálního operačního programu, registrační č. projektu CZ.06.3.33/0.0/0.0/15_015/0000359.
Výše skutečně uhrazené ceny v roce 2018 v Kč bez DPH: 52 776,65 (63 860,00 Kč vč. DPH).
Výše skutečně uhrazené ceny v roce 2019 v Kč bez DPH: 116 110,20 (140 493,34 Kč vč. DPH).
Evidenční údaje o zakázce
Identifikátor zakázky
P18V00000008
Podrobná charakteristika zakázky
Druh veřejné zakázky podle předmětu
Služby
Místo plnění veřejné zakázky
Území obce Dobříš, Zámek Dobříš, k. ú. Dobříš, p. p. č. 294, 296/1, 296/2, 384/1, 398, 402, 403, 424/1, 2448/1, 2449/1, 2484, nebude-li zadavatelem určeno jinak.
Předpokládaná hodnota veřejné zakázky
200000,- bez DPH
Smluvní hodnota veřejné zakázky
190000,- bez DPH (229 900,- s DPH)
Druh zadávacího řízení
Zakázka malého rozsahu
Stav zadávacího řízení
Veřejná zakázka byla zadána
Lhůty veřejné zakázky
Datum zahájení veřejné zakázky
10. 7. 2018
Lhůta pro podání nabídek
23. 7. 2018, 10:15:00 hodin
Kontakty veřejné zakázky
Kontakty pro předmětnou veřejnou zakázku Název kontaktního subjektu: JUDr. Tomáš Nevečeřal, advokát
Jméno a příjmení kontaktní osoby: Natálie Macháčková
Kontaktní e-mail: natalie.machackova@akjsn.cz
Kontaktní telefon: +420 224 283 733
Informace a soubory k veřejné zakázce
Níže uvedené tabulka zahrnuje připojené informace a soubory k veřejné zakázce Technický dozor objednatele a výkon činnosti koordinátora BOZP pro stavbu „Zámek Dobříš – Revitalizace zámecké oranžerie a Francouzského parku“ - Část II – Výkon činnosti koordinátora BOZP.