Nákup kancelářských potřeb

Tato stránka zobrazuje detailní informace o veřejné zakázce Nákup kancelářských potřeb zadávané zadavatelem Česká republika - Státní úřad inspekce práce. K zakázce jsou zpravidla připojeny další informace a soubory jako např. výzva k podání nabídky, zadávací dokumentace, kvalifikační dokumentace, dodatečné informace apod.

Zadavatel veřejné zakázky

Název zadavatele veřejné zakázky

Česká republika - Státní úřad inspekce práce

Základní údaje o zakázce

Název veřejné zakázky

Nákup kancelářských potřeb

Předmět veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky je dodávka kancelářských potřeb pro Státní úřad inspekce práce (dále jen SÚIP) a projekt „Efektivní systém rozvoje zaměstnanosti, výkonu komplexních kontrol a potírání nelegálního zaměstnávání v ČR“, reg.č. CZ.1.04/2.2.00/11.00013 spolufinancovaný z Evropského sociálního fondu a státního rozpočtu České republiky (dále jen projekt), do jednotlivých středisek zadavatele (dále jen „místo určení“) na základě uzavření „Rámcové smlouvy s jedním uchazečem“.

Externí odkaz na bližší informace

http://www.tendermarket.cz/

Poznámka

zakázka byla realizována e-tržištěm TENDERMARKET, ID: T004/14V/00010190

Evidenční údaje o zakázce

Identifikátor zakázky

P14V00000008

Interní značka či evidenční nebo jednací číslo u zadavatele

6/2014

Podrobná charakteristika zakázky

Druh veřejné zakázky podle předmětu

Dodávky

Vymezení předmětu zakázky dle číselníku CPV

30190000-7, 30192000-1

Místo plnění veřejné zakázky

Jednotlivá střediska zadavatele

Předpokládaná hodnota veřejné zakázky

1 964 555,- bez DPH (2 377 111,55 s DPH)

Smluvní hodnota veřejné zakázky

1 372 999,- bez DPH (1 661 328,81 s DPH)

Druh zadávacího řízení

Zakázka malého rozsahu

Stav zadávacího řízení

Ukončeno plnění smlouvy

Lhůty veřejné zakázky

Datum uveřejnění veřejné zakázky

31. 3. 2014

Datum zahájení veřejné zakázky

31. 3. 2014

Lhůta pro podání nabídek

9. 4. 2014, 09:00:00 hodin

Kontakty veřejné zakázky

Kontakty pro předmětnou veřejnou zakázku

Název kontaktního subjektu: Státní úřad inspekce práce

Jméno a příjmení kontaktní osoby: Karel Valica

Kontaktní e-mail: karel.valica@suip.cz

Kontaktní telefon: +420 950 179 125

Informace a soubory k veřejné zakázce

Níže uvedené tabulka zahrnuje připojené informace a soubory k veřejné zakázce Nákup kancelářských potřeb.

Název informace: Datum uveřejnění: Detail:
Rámcová smlouva 30. 4. 2014 Zobrazit

Seznam uchazečů veřejné zakázky

Tato část veřejné zakázky Nákup kancelářských potřeb zobrazuje uchazače veřejné zakázky, jejich nabídkové ceny a informaci o plnění veřejné zakázky - tj. který z nich ji plní a za jakou cenu.

Název (IČO): Role: Nabídková cena:
MICOS spol. s r.o. (00533394) Dodavatel 1 661 328,79 Kč vč. DPH
1 372 999,- Kč bez DPH
(c) 2010 - 2022 Chráněno právními předpisy l Profil zadavatele l Veřejné zakázky l Přístupnost webu l Sitemap