Zajištění bezproblémového provozu, dostupnosti, rozvoje a optimalizace portálu ČPZP

Tato stránka zobrazuje detailní informace o veřejné zakázce Zajištění bezproblémového provozu, dostupnosti, rozvoje a optimalizace portálu ČPZP zadávané zadavatelem Česká průmyslová zdravotní pojišťovna. K zakázce jsou zpravidla připojeny další informace a soubory jako např. výzva k podání nabídky, zadávací dokumentace, kvalifikační dokumentace, dodatečné informace apod.

Zadavatel veřejné zakázky

Název zadavatele veřejné zakázky

Česká průmyslová zdravotní pojišťovna

Základní údaje o zakázce

Název veřejné zakázky

Zajištění bezproblémového provozu, dostupnosti, rozvoje a optimalizace portálu ČPZP

Předmět veřejné zakázky

Předmětem zakázky je zajištění bezproblémového provozu, dostupnosti, rozvoje dle obecně závazných právních předpisů ČR a dle požadavků zadavatele a dále optimalizace portálu ČPZP.

Evidenční údaje o zakázce

Identifikátor zakázky

P13V00000007

Evidenční číslo zakázky ve Věstníku veřejných zakázek

353645

Podrobná charakteristika zakázky

Druh veřejné zakázky podle předmětu

Služby

Vymezení předmětu zakázky dle číselníku CPV

48810000-9

Druh zadávacího řízení

Užší řízení

Stav zadávacího řízení

Veřejná zakázka byla zadána

Lhůty veřejné zakázky

Datum uveřejnění veřejné zakázky

12. 5. 2013

Datum zahájení veřejné zakázky

12. 5. 2013

Informace a soubory k veřejné zakázce

Níže uvedené tabulka zahrnuje připojené informace a soubory k veřejné zakázce Zajištění bezproblémového provozu, dostupnosti, rozvoje a optimalizace portálu ČPZP.

Název informace: Datum uveřejnění: Detail:
Kvalifikační dokumentace 12. 5. 2013 Zobrazit
Odůvodnění účelovosti veřejné zakázky 12. 5. 2013 Zobrazit
Příloha č.1 Kvalifikační dokumentace 12. 5. 2013 Zobrazit
Příloha č. 2 Kvalifikační dokumentace 12. 5. 2013 Zobrazit
Příloha č. 3 Kvalifikační dokumentace 12. 5. 2013 Zobrazit
Dodatečné informace č. 1 9. 6. 2013 Zobrazit
Dodatečné informace č. 2 14. 6. 2013 Zobrazit
Zadávací dokumentace 15. 7. 2013 Zobrazit
Výzva k podání nabídky 15. 7. 2013 Zobrazit
Příloha č. 1 ZD 15. 7. 2013 Zobrazit
Příloha č. 2 ZD 15. 7. 2013 Zobrazit
Příloha smlouvy A 15. 7. 2013 Zobrazit
Příloha smlouvy B 15. 7. 2013 Zobrazit
Příloha smlouvy C 15. 7. 2013 Zobrazit
Dodatečné informace č. 3 31. 7. 2013 Zobrazit
Příloha dodatečných informací č. 3 : Dotazy 31. 7. 2013 Zobrazit
Dodatečné informace č. 4 2. 8. 2013 Zobrazit
Příloha dodatečných informací č. 4: Dotazy 2. 8. 2013 Zobrazit
Dodatečné informace č. 5 15. 8. 2013 Zobrazit
Příloha dodatečných informací č. 5 - Dotazy 15. 8. 2013 Zobrazit
Smlouva 27. 11. 2013 Zobrazit
Písemná zpráva zadavatele 27. 11. 2013 Zobrazit
Dodatek č. 1 ke smlouvě 11. 7. 2014 Zobrazit
Informace zadavatele o ceně uhrazené za plnění zakázky v předchozím kalendářním roce – v roce 2014 24. 3. 2015 Zobrazit
Informace o subdodavatelích podílejících se na realizaci - 2014 30. 3. 2015 Zobrazit
dodatek ke smlouvě č. 2 25. 5. 2015 Zobrazit
Informace o subdodavatelích podílejících se na realizaci - 2015 10. 3. 2016 Zobrazit
Informace zadavatele o ceně uhrazené za plnění zakázky v předchozím kalendářním roce – v roce 2015 14. 3. 2016 Zobrazit
Informace zadavatele o ceně uhrazené za plnění zakázky v předchozím kalendářním roce – v roce 2016 14. 3. 2017 Zobrazit
Informace zadavatele o ceně uhrazené za plnění zakázky v předchozím kalendářním roce – v roce 2017 28. 3. 2018 Zobrazit
Informace zadavatele o ceně uhrazené za plnění zakázky v předchozím kalendářním roce – v roce 2018 31. 3. 2019 Zobrazit
Informace zadavatele o ceně uhrazené za plnění zakázky v předchozím kalendářním roce – v roce 2019 10. 2. 2020 Zobrazit
Informace zadavatele o ceně uhrazené za plnění zakázky v předchozím kalendářním roce – v roce 2020 3. 3. 2021 Zobrazit
Plnění zakázky v roce 2021 21. 2. 2022 Zobrazit
Plnění zakázky v roce 2022 28. 2. 2023 Zobrazit
Plnění zakázky v roce 2023 15. 2. 2024 Zobrazit
(c) 2010 - 2022 Chráněno právními předpisy l Profil zadavatele l Přístupnost webu l Sitemap
detail-zakazky