Dodávky sad pro inkontinenci

Tato stránka zobrazuje detailní informace o veřejné zakázce Dodávky sad pro inkontinenci zadávané zadavatelem Centrální zdravotnická zadavatelská s.r.o.. K zakázce jsou zpravidla připojeny další informace a soubory jako např. výzva k podání nabídky, zadávací dokumentace, kvalifikační dokumentace, dodatečné informace apod.

Zadavatel veřejné zakázky

Název zadavatele veřejné zakázky

Centrální zdravotnická zadavatelská s.r.o.

Základní údaje o zakázce

Název veřejné zakázky

Dodávky sad pro inkontinenci

Předmět veřejné zakázky

Předmětem plnění veřejné zakázky je zajištění dodávek sad pro inkontinenci pro zadavatele. Veřejná zakázka je ve smyslu ust. § 101 zákona rozdělena na dvě (2) části: Část 1: Inkontinenční plenkové kalhotky; Část 2: Inkontinenční absorpční podložky.

Evidenční údaje o zakázce

Identifikátor zakázky

P17V00000002

Evidenční číslo zakázky ve Věstníku veřejných zakázek

Z2017-001687

Podrobná charakteristika zakázky

Druh veřejné zakázky podle předmětu

Dodávky

Druh zadávacího řízení

Otevřené řízení

Stav zadávacího řízení

Veřejná zakázka byla zadána

Lhůty veřejné zakázky

Datum uveřejnění veřejné zakázky

23. 1. 2017

Datum zahájení veřejné zakázky

18. 1. 2017

Lhůta pro podání nabídek

11. 4. 2017, 10:00:00 hodin

Kontakty veřejné zakázky

Kontakty pro předmětnou veřejnou zakázku

Jméno a příjmení kontaktní osoby: JUDr. Libor Pikna

Kontaktní e-mail: pikna@akev.cz

Informace a soubory k veřejné zakázce

Níže uvedené tabulka zahrnuje připojené informace a soubory k veřejné zakázce Dodávky sad pro inkontinenci.

Název informace: Datum uveřejnění: Detail:
ZD Inkontinenční sady (původní verze) 23. 1. 2017 Zobrazit
Příloha č. 1a - Návrh rámcové dohody pro 1. část veřejné zakázky 23. 1. 2017 Zobrazit
Příloha č. 1b - Návrh rámcové dohody pro 2. část veřejné zakázky 23. 1. 2017 Zobrazit
Příloha č. 2a - Vzor dílčí smlouvy pro 1. část veřejné zakázky 23. 1. 2017 Zobrazit
Příloha č. 2b - Vzor dílčí smlouvy pro 2. část veřejné zakázky 23. 1. 2017 Zobrazit
Příloha č. 4 - Čestné prohlášení o splnění základní způsobilosti 23. 1. 2017 Zobrazit
Příloha č. 5a - Seznam významných dodávek pro 1. část veřejné zakázky 23. 1. 2017 Zobrazit
Příloha č. 5b - Seznam významných dodávek pro 2. část veřejné zakázky 23. 1. 2017 Zobrazit
Příloha č. 6a - Krycí list pro 1. část veřejné zakázky 23. 1. 2017 Zobrazit
Příloha č. 6b - Krycí list pro 2. část veřejné zakázky 23. 1. 2017 Zobrazit
Vysvětlení zadávací dokumentace č. 1 6. 2. 2017 Zobrazit
Vysvětlení zadávací dokumentace č. 2 20. 2. 2017 Zobrazit
Zadávací dokumentace (verze 20170220) 20. 2. 2017 Zobrazit
Rozhodnutí o změně ZD (20170220) 20. 2. 2017 Zobrazit
Příloha č. 3b - Cenová tabulka pro 2. část (verze 20170220) 20. 2. 2017 Zobrazit
Vysvětlení zadávací dokumentace č. 3 - 9 1. 3. 2017 Zobrazit
Rozhodnutí o změně ZD (20170306) 6. 3. 2017 Zobrazit
Příloha č. 3a - Cenová tabulka pro 1. část (verze 20170306) 6. 3. 2017 Zobrazit
Písemná zpráva zadavatele - 1. část 7. 9. 2017 Zobrazit
Rozhodnutí o zrušení zadávacího řízení - 1. část 13. 12. 2017 Zobrazit
Námitky (1. část zadávacího řízení) 13. 12. 2017 Zobrazit
Písemná zpráva zadavatele - 2. část 27. 12. 2017 Zobrazit
Rámcová dohoda - 2. část VZ 27. 12. 2017 Zobrazit
Rámcová dohoda - 2. část VZ 27. 12. 2017 Zobrazit
Rámcová dohoda - 2. část VZ 27. 12. 2017 Zobrazit
Rámcová dohoda - 2. část VZ 27. 12. 2017 Zobrazit
Rámcová dohoda - 2. část VZ 27. 12. 2017 Zobrazit
Rámcová dohoda - 2. část VZ 27. 12. 2017 Zobrazit
(c) 2010 - 2022 Chráněno právními předpisy l Profil zadavatele l Veřejné zakázky l Přístupnost webu l Sitemap