Pořízení vnitřního vybavení
Tato stránka zobrazuje detailní informace o veřejné zakázce Pořízení vnitřního vybavení zadávané zadavatelem Alzheimercentrum Prácheň, z.ú.. K zakázce jsou zpravidla připojeny další informace a soubory jako např. výzva k podání nabídky, zadávací dokumentace, kvalifikační dokumentace, dodatečné informace apod.
Zadavatel veřejné zakázky
Název zadavatele veřejné zakázky
Alzheimercentrum Prácheň, z.ú.
Základní údaje o zakázce
Název veřejné zakázky
Pořízení vnitřního vybavení
Předmět veřejné zakázky
Předmětem veřejné zakázky je pořízení vnitřního vybavení pro domov pro osoby se zdravotním postižením. Detailní popis a požadované technické parametry jsou blíže specifikovány v příloze č. 2 této zadávací dokumentace. Zadavatel postupuje v tomto zadávacím řízení dle ust. § 35 ZZVZ a rozděluje veřejnou zakázku na 3 dílčí částí, přičemž účastníci zadávacího řízení jsou oprávnění podat nabídku na každou jednotlivou dílčí část veřejné zakázky zvlášť, na jejich libovolné kombinace či na všechny dílčí části veřejné zakázky včetně možnosti využití poddodavatele.
Zadávací podmínky obsažené v této zadávací dokumentaci platí pro všechny dílčí části veřejné zakázky, pokud není výslovně uvedeno jinak.
Seznam dílčích plnění veřejné zakázky:
Dílčí část 1 - Vybavení do prádelny,
Dílčí část 2 - Zdravotnické vybavení,
Dílčí část 3 - Vybavení do kuchyně,
Poznámka
- Zadavatel nepřipouští variantní návrhy.
- Zadavatel si vyhrazuje právo dodatečně změnit či doplnit zadávací podmínky.
- Oznámení se považují za doručení všem účastníkům zadávacího řízení okamžikem jejich uveřejnění.
- Předložené nabídky se nebudou účastníkům vracet.
- Náklady na vypracování nabídek zadavatel nehradí.
- Účastník může podat pouze jednu nabídku.
- Účastník podáním nabídky uděluje zadavateli svůj výslovný souhlas se zveřejněním podmínek jeho nabídky v rozsahu a za podmínek vyplývajících z příslušných právních předpisů.
Evidenční údaje o zakázce
Identifikátor zakázky
P18V00000001
Interní značka či evidenční nebo jednací číslo u zadavatele
1
Podrobná charakteristika zakázky
Druh veřejné zakázky podle předmětu
Dodávky
Vymezení předmětu zakázky dle číselníku CPV
33000000-0; 42716000-8, 39000000-2
Místo plnění veřejné zakázky
Písek
Předpokládaná hodnota veřejné zakázky
2 203 305,- bez DPH
Druh zadávacího řízení
Zjednodušené podlimitní řízení
Stav zadávacího řízení
Veřejná zakázka byla zrušena
Lhůty veřejné zakázky
Datum uveřejnění veřejné zakázky
26. 9. 2018
Datum zahájení veřejné zakázky
26. 9. 2018
Lhůta pro podání nabídek
16. 10. 2018, 12:00:00 hodin
Kontakty veřejné zakázky
Kontakty pro předmětnou veřejnou zakázku Název kontaktního subjektu: Naviga Assistance, s.r.o.
Jméno a příjmení kontaktní osoby: David Frolík
Kontaktní e-mail: frolik@naviga4.cz
Kontaktní telefon: +420 733 643 822
Informace a soubory k veřejné zakázce
Níže uvedené tabulka zahrnuje připojené informace a soubory k veřejné zakázce Pořízení vnitřního vybavení.